Jak nakupovat

REGISTRACE - NENÍ POVINNÁ.  

Pokud se chcete registrovat, učiníte tak při vyplňování adresy v objednávce, kde si zaškrtnete kolonku, že máte zájem o registraci.

 

NÁKUP

Vybrané zboží si vložíte do košíku kliknutím na tlačítko   VLOŽIT DO KOŠÍKU

Potom můžete  vrátit  ZPĚT K NÁKUPU   anebo  už máte vše, tak si kliknete na  PŘEJÍT DO KOŠÍKU A OBJEDNAT  .

Po vyplnění adresy a kontaktních spojení na e-mail a mobil si zvolíte způsob dopravy a potom platby.  Další stránka zobrazí SHRNUTÍ OBJEDNÁVKY,  kde si před odesláním zkontrolujete, zda je vše OK.

Dále kliknete na  ODESLAT OBJEDNÁVKU.

Vzápětí dostanete na e-mail uvedený v objednávce tzv. "potvrzovací e-mail"  se seznamem objednaného zboží a souhrnnými informacemi ohledně platby za zboží a přepravy. Pokud by Vám žádný e-mail nepřišel, budete mít chybu v e-mailu uvedeném v objednávce. 

Ke mně sice Vaše objednávka dorazí, ale je otázka, zda mohu rozeznat chybu v e-mailu. Tu v zásadě poznám, jen když se vyskytuje za zavináčem. V takovém případě je dobré zaslat opravu e-mailu buď přes kontaktní formulář na webu anebo e-mailem na hygimarket@gmail.com .


 

Objednávky přijímáme

  • 24 hodin denně přes e-shop

NERADI NAKUPUJETE PŘES INTERNET ?   to nevadí, protože můžete objednat rovněž :

  • telefonicky na mobil 723 156 306 denně 9:00 - 22:00 hodin 
  • SMS na stejné číslo kdykoliv
  • e-mailem na adresu :  hygimarket@gmail.com